30.03.2020-03.04.2020
5 клас – опрацювати § 26 ст. 142 – 146, виконати завдання до кросворду ст.. 146.
6 клас – тема «Винекнення християнства»
§ 47, питання ст..208, дати відповідь письмово.
Тема «Культура Давнього Риму»
§ 48, скласти таблицю «Культура Давнього Риму»
Галузь | Її характеристика |
Мистецтво | |
Архітектура |
7 клас – тема «Київське, Переяславське, Чернігівське, Галицьке і Волинське князівства»
§ 12-13, питання ст..120, дати відповідь письмово.
Тема «Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.»
§ 14-15, скласти таблицю «Культура Русі-України в другій половині ХІ – першій половині ХІІІ ст.»
Галузь | Її характеристика |
Освіта | |
Наука | |
Усна народна творчість | |
Книжні пам’ятки | |
Літописання | |
Архітектура | |
Мистецтво |
9 клас - § 19 – 20, ст..168 скласти таблицю «Економічний розвиток західноукраїнських земель у ІІ пол..ХІХ ст.., ст..177.
§ 21 ст. 178, підготувати повідомлення про діячів руху народовців.
10 клас – тема «Українські землі у складі Польщі»
§ 27.
Тема «Українські землі у складі Румунії»
§ 28
Тема «Українські землі у складі Чехословаччини»
§ 28
Скласти порівняльну таблицю та зробити висновок.
Польща | Румунія | Чехословаччина |
11 клас. Історія України.
Повторити тему «Україна в перші повоєнні роки 1945 – поч..50-х рр..». Виконати тестові завдання: тема 27, ст..371, збірник тестів.
06.04.2020-10.04.2020
5 клас – опрацювати § 27 пункт 1: «Якими бувають історичні оповідання» і усно опрацювати практичні завдання ст.. 148. ст.
6 клас – тема «Кризові явища в Римській імперії»
§ 46, питання 1-3 ст..204, дати відповідь письмово.
Тема «Падіння Західної Римської імперії»
§ 49 ст. 215-219.
· Дайте відповіді на запитання письмово:
o У якому році вестготи захопили Рим?
o Хто очолив вандалів при захопленні Рима у 455 р.?
o Що означає слово «вандалізм», «Велике переселення народів»?
o Хто став останнім римським імператором?
o Який рік вважають датою остаточного падіння Західної римської імперії?
o Як Велике переселення народів вплинуло на долю Римської імперії?
Хронологічна задача.
· Накресліть лінію часу та розв’яжіть хронологічну задачу.
Скільки минуло років від заснування Рима до остаточного падіння Західної Римської імперії?
Робота з історичним джерелом (с. 219 підручника)
· Прочитайте уривок із твору римського письменника 5 ст. Сальвіана.
· На які ознаки занепаду імперії вказує автор джерела?
· У чому він вбачає найбільшу загрозу для Римської Держави?
7 клас – Виконати тестові завдання ст..137 – 138.
Виконати завдання на сайті
Код доступу163555
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Тема «Утворення Галицько-Волинської держави»
§ 16, питання 1, 4, 6 ст..147, дати відповідь письмово.
8 клас – всесвітня історія. Тема «Міжнародні відносини»
§ 24, заповніть у зошиті таблицю «Цілі провідних держав Європи у міжнародних відносинах ХVІІІ ст.»
Франція | Австрія | Прусія | Росія | Англія |
.
Тема «Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США»
§ 25, питання 13 - 17 ст.. 222, дати відповіді письмово
9 клас - § 22, ст..188 скласти таблицю «Політичні партії Галичини», підготувати повідомлення про одного з лідерів політичних партій (М.Ганкевич, Ю.Бачинський, М.Грушевський, І.Франко).
Виконати завдання практичного заняття, ст..199 (таблиця).
ПРАВОЗНАВСТВО
Тема «Кримінальне право»
§ 26, опрацювати документи-статті з Кримінального кодексу України, ст.173, 175, проаналізувати правові ситуації.
10 клас – тема «Культура на західноукраїнських землях»
Переглянути презентацію
https://naurok.com.ua/prezentaciya-zahidnoukra-nski-zemli-u-20-30-h-rokah-hh-st-92701.html
https://osvita.ua/vnz/reports/history/4667/
Виконати завдання практичного заняття, ст..190 – 192.
Виконати тестові завдання.
Код доступу506317
Використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА
Тема «Раціональне й ефективне використання ресурсів, виконати завдання під рубрикою «Ідеї для дослідження» ст.. 172.
11 клас. Історія України.
Повторити тему «Україна в умовах десталінізації.». Виконати тестові завдання з тестового зошита.
Коментарi